Nurul Sayang Kamu: APA KELEBIHAN JADI AHLI SHAKLEE?

APA KELEBIHAN JADI AHLI SHAKLEE?




 Assalamualaikum. Selamat Petang semua kengkawan! Teheee :)

 Seminggu dua ni, ramai sungguh duk PM & Whatsapp Nurul tanye :

 "Nurul oh Nurul, cane ye nak register jadi ahli shaklee?"

"Akak tak pandai nak business. Memang zerolah bab nak menjual ni. Kalau jual shaklee macamane ye Nurul? Boleh ajar akak tak? Seronok tengok Nurul update status hari-hari pasal Shaklee. Tu yang rasa nak join jugak tuuu.."

Nurul percaya apabila korang dah jatuh cinta dengan Shaklee, secara automatik korang teruja nak berkongsi dan bagitahu dekat orang lain apa yg korang dah rasakan lepas consume produk Shaklee dan tertanya-tanya macam mana ye kalau nak mendaftar jadi ahli Shaklee.

Biasanya kalau kita promote bersungguh-sungguh sekali pun, buat PENAT je sebab tak siapa bayar kan? Berbeza pula dengan Shaklee. Shaklee bayar anda BONUS sebagai pengguna dan juga sebagai tukang buat promosi!! Bestnyaaa lahai!




So here, Nurul share sikit beberapa perkara atau faedah menjadi ahli Shaklee :

1. Bagaimana saya ingin menjadi ahli/pengedar Shaklee yang berdaftar?

Anda boleh mendaftar dengan 2 cara iaitu sama ada:

A) Membayar yuran pendaftaran sebagai ahli Shaklee sejumlah RM80.00 (Semenanjung) atau RM90.00 (Sabah/Sarawak).

 ATAU 

B) Membeli barangan Shaklee melebihi 200 points/mata iaitu lebih kurang RM680.00 (Semenanjung) atau RM850.00 (Malaysia Barat). 

    2. Adakah Shaklee memerlukan modal yang besar?

    Seperti yang telah dinyatakan di atas, memadailah daftar Ahli Shaklee RM80.00 (Semenanjung) atau RM90.00 (Sabah & Sarawak). Tak perlu ribuan ringgit kerana stok dan penghantaran akan diuruskan 100% oleh pihak Shaklee Malaysia.

    3. Apa yang perlu dibuat sekiranya saya ingin daftar sendiri di cawangan/branch Shaklee berdekatan?

    Caranya cukup mudah. Anda perlukan penaja iaitu seorang ahli yang telah berdaftar dengan Shaklee. Dalam hal ini anda hanya perlu guna ID saya iaitu 1238189 (NURHIDAYAH BINTI MAT SALEH). Minta borang daftar di kaunter dan isikan particular anda dan masukkan id saya 1239189 (NURHIDAYAH BINTI MAT SALEH) dan tahniah anda telah pun menjadi ahli berdaftar Shaklee dan LAYAK SEPENUHNYA utk dibimbing oleh saya. Banyak rahsia bisnes yang Nurul nak sangat share dgn anda. Yang ni special untuk anak-anak bisnes Nurul je. Hehehe.

    4.  Apa kelebihan daftar dan jadi ahli Shaklee?

    Anda akan dapat berjimat dengan membuat pembelian dengan harga ahli. On top of that, setiap pembelian anda, anda akan diberikan points dan ditukarkan kepada wang tunai pada setiap bulan. Weehooo!


    5. Saya tak tahu apa-apa, ada KELAS BIMBINGAN tak?

    Mestilah ada!Hehehe

    Majoriti ahli di bawah kumpulan Nurul adalah ibu-ibu muda yang comel comel hihi (surirumah atau ibu berkerjaya), jadi memang tak dapat nak hadir kelas selalu. ‘Kelas’ kami adalah flexible. Semuanya ada di hujung jari. Hanya melalui alam maya. Tak perlu meeting sampai lewat malam.

    Latihan alam realiti juga disediakan. Depends on request dan tentunya semua bermula dengan ZERO, tak tahu apa-apa. Itulah gunanya PENAJA ANDA. Penaja anda adalah upline. Ibarat MAK kepada anda, coach anda, cikgu anda. Dalam kumpulan kami, mak di ajar untuk bertanggungjawab sehingga anak-anak berjaya.


    6. KENAPA PERLU JOIN THE REVIVAL EMPIRE?

    Macam Nurul sendiri, Nurul start buat Shaklee secara sambilan/part-time/ suka-suka. Asalnya nak makan sendiri je but Nurul ambil langkah bijak dengan register jadi ahli terus. Sambil consume sambil berniaga. Dari seorang yang hanya sekadar ingin berkongsi, akhirnya, ramai pulak yang cari. No HEAD-HUNTING sebab kita berorientasikan PRODUK SHAKLEE yang memang sudah terbukti.

    Kami hanya berkongsi dan berkongsi tentang kebaikan produk Shaklee dan gunakan sepenuhnya ledakan kuasa internet dan semuanya adalah secara ONLINE (tentunya akan dibimbing!).

    Ade ke yang teringin nak join team Nurul sadokan income bulanan korang? Tak banyak pun. Lepaslah nak buat travel pergi KOREA 9 Hari 8 malam. Hihi

    Boleh klik link di bawah untuk register ahli under #therevivalempire


    Regards,
    Bonda Nurul
    011-26120912
    Founder of The Revival Empire
    Pengedar Shaklee Dengkil, Cyberjaya & Putrajaya




    .

    0 ORANG KRITIK: