Nurul Sayang Kamu: Saya nak itu ini tak kira!!

Saya nak itu ini tak kira!!

Mulai hari ini saya berazam:

1. Akan lebih berdikari ..[takmo dah berdiri atas kaki orang lain..terutamanya parent saya!] mesti diorang bangga kalau baca nie..wuaahhh!!!

2. Nak Belajar untuk tidak menyusahkan orang lain..maaf kawan-kawan kalau selama ini ade"tersusahkan" anda semua..tak sengaja okeyh???

3. Nak belajar martial art..nak belajar untuk defend diri sendiri bile ade "musuh" kejar saya malam-malam buta..huaaarggghh!! haiiitt!!! shyda bee sila ajar saya silat..saya mahu berguru dengan kamu..lol~

4. Jadi lebih strong emosi dan jasmani..mahu jogging petang-petang dengan mawarku berduri..nak beribadat takut "tak sempat"..ya Allah..ampunkan dosa hambamu ini ya Allah..

5. Lebih menyayangi diri sendiri dahulu sebelum menyayangi orang lain..Kerana hanya diri kita sendiri yang betul-betul mengenali apa yang diri kita hendak..setuju????

6. Belajar untuk buat keputusan dengan rasional..tak mahu orang lain yang tolong buatkan keputusan untuk saya..mintak pendapat boleh tapi decide..sendiri pikirlah..takkan nak kawen nanti pun kene parent yang decidekan..hurm..hik3x..saya sudah matang!!

7. Fokus lebih kepada study..kenapa entah time matriks dulu buku tue ibarat boyfren..tak mahu lepas walau sesaat pun..sekarang..buku ibarat musuh..waaahhh!! benci betul tgk buku..ish3x!!

8. Mahukan kasih sayang yang cukup, melimpah ruah..dari insan sekeliling..sebelum mata ini terpejam buat selamanya..[[menyesal dulu tak bagi kasih sayang secukupnya kat granny..mesti dia sedih di "sana"]]..kalau boleh saya pun tak nak sedih di "sana" nanti..huhu

okey cukup! sambung study lagi..exam ohh exam..gudnite semua!!

4 ORANG KRITIK:

LaDy DeLLaZ said...

"musuh" ?
musuh apekh?
kasut bulu2 tu eh? :P~

N U R U L said...

hahahaha..musuh tu kucing yang jalan tgh malam follow nurul balik..hahahaahahaha

LaDy DeLLaZ said...

hahaha.. musuh nurul itu sgt comel.. ;)

N U R U L said...

hehehe..comel cam kucing kak dell...lalallalaa~