Nurul Sayang Kamu: Family Gathering+Saya dapat anak baru..hak3!!

Family Gathering+Saya dapat anak baru..hak3!!



sesi cubit mencubit anak orang..lalalaaa..~

thanx to all my family members for the special event..=) especially to my beloved mummy..bertungkus lumus tue..hahaha..kesian2x~

Waktu saya tengok kereta pakcik,makcik,cousin-cousin mula memenuhi halaman rumah, ouucchhh!! saya rasa sangat berdebar-debar seolah-olah menanti pinangan orang..huhuhu..serius tak senang duduk..agaknya kalau kene pinang nanti lagi teruk..huh!!

Honestly saya rasa sgt terharu..kuar jugak air mata nie..tapi cover-cover!! malulah pulak nanti cousin-cousin nmpk..hak3x!! abes nanti jadi bahan..laaalallaaa..~



baju kuning: pot pet,camtulah nyah oiii..!!!
ko kene percaya ckp aku..

baju biru: boleh caye ke nie?? macam tipu jer??
baju merun: aku blurrrrr...~ jangan cerita lagi boleh tak??
tudung hijau:Ya Allah ampunkan dosa mereka-mereka ini Ya Allah..~



kopiah putih:kenapa korang semua tengok aku nie? malulah weyh!!

budak baju merah:eleeehh..budget hotlah pak lebai nie..uiisssshh!!



tudung hijau: aku lapar!! makanan dah abes!
sudu nie pun cam sedap jer!! aku mkn kang!!

budak baju jalur: makcik nie,lapar sgt eyh?
takpe2x, cawan kertas nie pun ade..boleh makan gak! mahu???

tudung coklat:baik aku mkn cepat kuih kat tgn aku nih!
kang abes diorg kebas!! ngaappp!!


note:sgt lama tak buat family gathering camni..serius rindukan mereka semua..~

4 ORANG KRITIK:

LaDy DeLLaZ said...

hahaha..
leh lak budak sorg nih wt dialog.. XD

B.E.R.Y.S said...

hahaha..bosanlah kak..saje jer..weeee~

LaDy DeLLaZ said...

uiks.. br seminggu jaksa baru dilantik, sudaa bosan kah? :P

B.E.R.Y.S said...

haha..bosan sbb takde benda nak wat dah...lalallalalaa~ hehe =P