Nurul Sayang Kamu: Dalam hati sendiri je tahu..isk3~ T_T

Dalam hati sendiri je tahu..isk3~ T_T

Saya mahu!

1. Jadi anak paling baik untuk emak dan ayah, tapi saya tak mampu. dah banyak buat silap dekat emak dan ayah..pernah kecewakan emak. pernah buat emak menangis. saya jahat! maafkan saya emak! maafkan saya ayah! T_T


2. Jadi sahabat yang baik, yang setia mendengar luahan hati sahabat-sahabat, tapi saya tak mampu. sebab saya pernah lukakan hati sahabat-sahabat saya.. Ohh! kawan! maafkan saya..T_T

3. Jadi pasangan yang baik untuk bakal suami saya.. Ohh! yang ini masih sempat lagi. heee-- >>

4. Jadi manusia yang setia pada janji.. tapi saya tak mampu sebab saya dah banyak mungkir janji..T_T sudah.. cukup.. taknak berjanji ape-ape lagi. saya tak yakin dapat tunaikan semua janji saya!

5. Jadi wanita yang sejuk mata memandang, senang hati bila dilihat orang ..eceehh! yang ini saya tak pasti sebab kene tanye orang yang pandang-pandang.. :)


6. Jadi insan yang bersih hati, takde hasad dengki tapi saya tak mampu juge sebab saya pernah dengki dengan seseorang.. ah! mungkin dengan orang-orang.. sebab mereka semua berjaya..T_T takpe, saya pun boleh berjaya! tunggu jela!


7. Jadi hamba Allah yang taat.. saya banyak buat dosa, Ampunkan dosa-dosa saya Ya Allah.. Insaf.. T_T *Patutnya letak ini no.1* tapi saya malu nak letak dekat no.1 sebab dosa saya tak terkire banyaknya..masyaallah.. T_T

8. Jadi diri sendiri..tapi saya tak mampu sebab saya pernah terikut-ikut dengan orang lain..ohhh! mesti berubah! sekarang! tekan butang start! :) :) :)



orang selalu cakap saya ni selalu ceria, tapi hati ni menangis kott!
hummph! takkan nak letak gambar nangis pulak? ;p


6 ORANG KRITIK:

Anonymous said...

bhy pndg2...dsr lelaki bkan tgk muke jer...

N U R U L said...

anon: dasar lelaki buuuuaaaa..yaaa!!

BLADE EDGE said...

salam...

Silalah ke blog BLADE EDGE

Fello Ariza said...

Insyaallah :)

fendi_scropio said...

huyo........bgs2...teruskanla...kawan 2 mg kene jge hati diorang..nt kite yg sush hati plak...

N U R U L said...

blade: insyaallah..;p

fello ariza: heeee.. :)

fendi: foofyoohhh!! insyaallah, thanx!!;p