Nurul Sayang Kamu: Cik Fairuz Huda Saya Sudah Jawab..Paper Killer Nie Weyh!!!

Cik Fairuz Huda Saya Sudah Jawab..Paper Killer Nie Weyh!!!

1. 5 org yg idop kat dunia neyh yg korg tak boleh lupe??

1.Miss Lady Zai a.k.a mummy
2. En. Mat Saleh a.k.a ayah [[sumber ekonomi saya!]]
3.Orang yang hancurkan hati saya! Sumpah tak boleh lupe!
4.Ada sorang kawan saya nie..dia memang superb!!! 4.0 flat jer..
mahu jadi cam dia!!
5.Uncle saya!!! Sebab dia tak kawen lagi sampai sekarang..opsss!!!

2. 5 benda yg korunk sayang nak buang??

1.Chocolate wrapper..banyak gilakkss saya kumpul!! Start dari form 4..
kalau wrapper tu duit dah boleh dapat banglo sebijik!!
2. Kad Topup..tak tawlah..bile dah topup jer terus simpan..
manelah taw leh guna untuk masa depan..huhu
3.Kain Pelikat..mesti tertanya-tanya sape punye..haha..adelah..rahsia!
4.Sayang nak buang blog nie!!!
5. Kad Birthday gergasi...ngeee~

3. 3 benda yg korunk impi n akan jadi kenyataan satu hari nanti ?

1.Nak jumpa Dato' Siti Nurhaliza depan mata done!
2.Travel dengan insan tersayang..tak tahulah bile agaknyer..hurmm
3. Ada kereta porshe wane hitam sebijik kat umah!


4. based on question 3,,why??

1. sangat suke Dato' Siti..idola tue..pantang orang kutuk dia..
yang kutuk tue bagus sangat ke
ha???!!! meh nak tengok bagus tahap mane meh?? sory emo!! lalalala...~

2. masa sangat menghalang pertembungan dua insan..haha..!! so, bila ade masa nanti mahu travel bersama-sama..ecececeeehhh!! pakwe pun takde..[haha..tipu]..
sumpah takde! single lagi okeyh! selagi tak kawen saya single mingle!!!
[mam@#% lah..]
3.Kereta Idaman.. =)

5. tyme bukak lappy website pe yg selalu korunk buka dulu??

-Facebook-

6. 5 org yg korunk nak tagged

tak nak tag sape-sape..
sape nak tag sendiri..
sebab saya malas sangat..
saya bukan baik hati pun..
wah wah wah!!!


0 ORANG KRITIK: