Nurul Sayang Kamu: Amboi-amboi,,,Kemain lagi ye?? Semua nak cerita jadi satu! heh!

Amboi-amboi,,,Kemain lagi ye?? Semua nak cerita jadi satu! heh!

Cerita Pertama,,,Heh! Saya paling tak suke orang yang pentingkan diri sendiri nih! *tunjuk kat orang tue!* sape-sape lah yang terase lantak kau lah kan sape suruh kau pentingkan diri lalalaa.. ;p memang sgt annoying rase cam nak gigit kau sampai lumat kenyang perut aku.. oke, malas nak cerita panjang-panjang..lebih baik memaafkan hati pun tenang..*oke, saya dah maafkan..tak reti nak marah-marah maklumlah saya nie sopan santun kalau marah-marah nanti hilang kesopanan saya..cheh!! perasan!*


Cerita kedua,,,Isshh! Malulah kene tegur sebab suke cakap kuat-kuat..haha! entah! bile saya excited gila saya suke cakap kuat-kuat sampai tak perasan yang ramai orang kat kiri kanan tepi tengah..ohh!! malulah jatuh saham kat situ 100ringgit! oke janji taknak buat dah! cover sikit pasni nak cakap slow-slow je sape tak dengar ape saya cakap jangan salahkan saya oke? hoho..~


Cerita ketiga,,,Dah 3 hari saya mimpi buruk-buruk..seram mimpi tue sampaikan saya terjaga pukul 4.41 pagi buka lampu bilik takut sangat tidur dalam gelap terus kacau kawan pagi-pagi buta send mesej bagitau saya mimpi buruk tak boleh tidur dengan harapan kawan reply tapi hampa memang kawan tengah tidur mimpi indah,, huh!


Cerita keempat,,,"cerita ditutup!"


Hopefully esok hari jumaat semuanya akan berubah.. :) Jumaat yang indah, tenang, mendamaikan, happy day, jauh dari segala yang buruk-buruk, aminn..

p/s: baru balik dari pesta convo,,,best jogging malam-malam..heee..~ :p

Nite semua readers & followers! semoga hari korang selalu indah..bye!!

With love,, Berys~

2 ORANG KRITIK:

Unknown said...

cerita ke3 best... hahaha

my recent post:
wanita.. adakah kamu berada dalam kecairan???

N U R U L said...

zairie: best?? scarry kott! haha..;p