Nurul Sayang Kamu: Sape nak kene potong markah, sile tido banyak kali..hemmpphh!

Sape nak kene potong markah, sile tido banyak kali..hemmpphh!

Salam korangss! Salam Jumaat! Heee..arini mood saya oke lah jugak even pagi tadi semangat sungguh saya bangun awal pukul 6.30pagi mandi sorang-sorang pastu pergi class sorang-sorang sampai class pun sorang-sorang masuk class confirmlah sorang-sorang, saya pun pelik kenapa saya sorang-sorang je dalam bilik seminar tue..tengok kiri tengok kanan memang takde orang, hantu pun takde *pastilah kan hantu takde, bulan pose oii!* sah! saya sorang-sorang di situ..ke manakah perginya semua orang? nak kata saya datang awal ke class, ohh itu sememangnya bukan ciri-ciri positif yang ada dalam diri saya..huuu~ jam dah pukul 8.20 pagi..tapi still takde orang..apelagi..line clear! oke! buka zip! buka zip cepat!


zaaaappppppp!! krekk krekkk!
.

.
.


hoooiiii!! ko buat ape tu haaaa? bulan-bulan pose camni?

.
.

.


Haaaa??? terkejut saya!! eh eh..takde buat ape-ape pun..buka zip beg ni haaaa, nak amek phone mesej kawan tanye class batal ke hape..*cube teka sape yang jerit hooiiii hooiiii tue?* eh koranggsss jangan pikir negatif pulak ye? itu ayat saya saja kasi bikin..choiii!! dah saya sorang dalam bilik tue kan haaa, sape pulak tetibe nak jeritkan?


Oke, kawan cakap class takde..saya pun dengan girangnye pulang ke bilik sambil jerit "yesss! boleh sambung tido..hohoho.." Ish ish!! bulan pose nie kalau tido lebih-lebih nanti kene tolak markah pose..taknaklah kene tolak, nanti elok2x arini dpt gred A+ tup tup dpt B- je.. kan dah rugikan? apelagi,, saya pun taknaklah buang mase, siapkan assignment yang tertangguh.. :) sambil buat assignment tue saya download lagu raya..hohoho..banyak dah saya download! memang semangat raya sangatlah menebal dalam diri ni haaaa..~ maklumlah, pose still penuh lagi..*belagak!*




nie lagu raya fav saya..nak tahu kenapa?
sebabnye suara nana dalam video nie sebijik cam suara saya..
heeeee..tak caye cube dengar..lalalaaa..~ :)


hurmm, esok after class saya nak balik rumah..atlast, esok dapat juge buka pose kat rumah..esok jugak ari yang ditunggu-tunggu oleh saya..ikut perjanjian emak, esok adelah hari shopping sedunia..yesszzaa!! jom jom ke Jakel depan Uitm S.alam tue..nak cari baju kelip-kelip ahh biau silau matau orangau tengokkk baju saya..heee~ :) next entry saya storylah..kain ape yang bertuah untuk disarungkan ke badan saya ni haaa..




tak sabar nak jumpa adik saya yang yang mix india nie..

Oke,,,jumpa next entry! bye korang! :) selamat berbuka kurang 6 jam dari sekarang..with love, Berys~

7 ORANG KRITIK:

Si jahat jr said...

gerenti takkan penoh punyelah taon nie...hehehehehehe

saya_arief said...

selamat hariii raya....
excited lak tengok vid tu..
:P
tidak sabar tuk pulang ke kampung.

N U R U L said...

si jahat: jelesssslah tue!! ;p

arief: haha..awalnye wish hari raya..keh3!!

ENCIK TIKUS said...

semangat tol pi class. lol ;P

N U R U L said...

en.tikus: nie perli ke hape nie? hahaa!! :)

Shahir Naim said...

ingt bukak zip bag kuarkan kit kat tadi~ hahaha :P

N U R U L said...

shahir: haaha..takde maknenye nak kuarkan kitkat..aku poselah..haha.. :)