Nurul Sayang Kamu: Selamat Wahai Adikku!

Selamat Wahai Adikku!

Salam semua! :) sekarang masih dalam bulan syawal lagikann! so, selamat menjalani hari-hari terakhir raya! eheee..~ ;p Untuk adik-adik yang menduduki PMR, gudluck yea!! special wish untuk adik lelaki saya, afiq! jawab PMR elok-elok..kalau dapat straight A kakak belikan kamu phone baru..mau tak? mau tak? jangan mintak i-phone 4 sudahlah..mana nak korek bank! grrr!! *eleeyhh, akak taw takkan dapat punye, sebab tue berani janji nak belikan phone..hahahaha!! weenngg!!*



afiq nie kuat betul main mesej.
camne ntah nak dapat 9A.


As kakak sulung.. saya faham sangat dengan perangai adik-adik nie..*eceehh! faham sangat ke?* afiq nie dia jenis yang cool.. relax je.. tak banyak songeh..makan senang, kalau mintak belikan ape-ape pun yang simple-simple jer..tapi bile time die shopping mak aiiihh, mahu pokai si ayah! maklum jela, barangan lelaki nie selalunya mahal berjenama..betul tak korang yang lelaki?? kasut sepasang je dah rm200++..tu baru kasut! belum yang lain-lain..kalau camtu saya nak anak perempuan ramai-ramailah..ahahaa..boleh tak cakap camtu? jimat kos! ;p



Okelah, pape pun saya still doakan yang terbaik buat adik-adik saya..aminnnn..~ korang, sebelum ni kan saya ade story pasal exchange student program yang UKM buat tue kan..tengok entry before nih! haaaa, finally saya dah decide tak mahu join! sebab ade satu lagi offer yang best!! UKM nie baru je dapat kelulusan untuk Sarjana dalam Keusahawanan..maksudnye Master in Entrepreneurship..nak nak kenalah pulak dengan majoring saya!! yesss! tawaran baik nih! so, saya decide nak sambung lagi belajar.. lagipun cuma setahun je master, 45 jam kredit..rasenye oke!! kann?? takdelah berat sangat pun.. :) korang.. doakan saya dapat habeskan study dalam 2011/2012..pastu boleh kawen!! yipppiii!! :)


Okelah, cukup kott setakat ni dulu..nak sambung buat assignment yang banyak gila..dah beratur tunggu giliran..mak aiihh!! ;p bye korang!


With love, berys~

0 ORANG KRITIK: