Nurul Sayang Kamu: Sale yang tak sudah-sudah...~~

Sale yang tak sudah-sudah...~~

Assalamualaikum kawan2..
erm..lau nak tahu arini aku luangkan masa dgn sorg budak nie..
namernyer cik iema...
aku cakap kat die aku nak g midvalley arini..
nak g sorg2..tibe2 jer dia nak ikut..
katernyer boring duk bilik tak taw nak watpe..
jadi aku pun bawaklah die skali..
tumpang pakcik driver ktm..hehe..
kami bertolak pukul 2 ptg..
tak penah2 aku kua dgn cik iema nie..hehehe..
1st time dlm idup..kenal ke cik iema??
korang nak taw ke sape?? ni ha pic die..



camne? dah kenal kan?? bukan artis popular pun die nie..
hehe..(sory iema!)..kat midvalley tengah ade grand sale..
penuh org di sana sini( org paling penuh kat kedai yang ade
potongan harga
50% dan ke atas jer..hehe)..
kebetulan aku pun tgh berkira-kira nak beli kasut baru.ape lagi!!

jalan punya jalan lipat sana sini
aku pun jumpa gak
dengan kasut yang aku minat..
sampai dua aku beli..haha..
tamak betul!!
nak tgk ke kasut baru aku??
ni dia...jenama vincci..



camne nice kan kasut yang aku beli..??
well..u know me..hik3x..
slain tue, ade gak aku beli beberapa helai baju..
murah pun murah..ish! susah betul jadi pempuan nie..ish3x...



after penat bershopping, perut kami pun mulalah
menyanyikan alunan lagu-lagu yang lunak dan merdu..
( bunyi kruk krak..laporr..)
jadi kami pun pergilah singgah kat secret recipe..
makan ape yang ade jer..(ayat pasrah..huhuhu)
sambil makan-makan tue..mulalah kami mengaplikasikan
bakat terpendam yang ada dalam diri kami..
apelagi..tangkap gambarla..takde benda lain dah..
anyway..mmg happening gakla arini..seronok..puas hati..
macam2la..thanx iema sbb temankan aku arini..
and thanx jgk sudi share some information
yang sgt2 berguna untuk hidup aku..lain kali bolehla kuar lagi..
here are some pict yang sempat aku tangkap time mkn2..
check it out! bye2..=D











0 ORANG KRITIK: