Nurul Sayang Kamu: Sepetang bersama Sis Shila..

Sepetang bersama Sis Shila..

phone berbunyi...(1 msg received..) "kepada adik2ku..jemputla dtg ke DECTAR jam 5 ptg ari ahad nie..akak konvo.." (lebih kurang macamtula ayat yang tertera di skrin phone aku..hehe)..
rupe2nyer..akak senior sorg nie nak grad dah..dia ajak aku pegi tgk konvo die..saje je suh aku dtg..nak suh aku beli bunga untuk diela tue..(huh! gurau jer..!)

jam 4.30 ptg aku pun bersiap2 nak g tgk die konvo..aku g dengan mmbr aku, pika..sampai2 je kat DECTAR..(mak ooiii!! ramainyerr org!! sakit kpala aku..huhuhu..)

aku dgn pika pun mulelah buat kawat kecam..hehe..mencari kak shila sekitar DECTAR..phone berbunyi lagi..( 1 msg received..) "akak ade kat parking lobi B.."

kitorang pun pegila lobi B..cari punye cari last2 jumpa gak! "ha! tu pun kak shila!.." dari jauh dia dah nmpk ktorg b'2..dengan sejambak bunga rose plastik ktorg datang..hehehe..

anyway congratulation!! dah abes blaja dah akak tue..hurm..nice moment to remember..hope after this lehla jumpa die lagi..tak kisahla jumpa kat mana2 pun..nice to know her as a sister and also a friend..=D








0 ORANG KRITIK: