Nurul Sayang Kamu: Suka suki lalalalala...hangout~~

Suka suki lalalalala...hangout~~

kate nak shopping beras?? takde beras pun??
( kesengalan melanda di toilet mines!!...huhuhu)


serius! aku mmg budak yang baik...
(syida dgn syikin jangan jelez!..)


aku suke pict nie...cam tangga batu caves plak..
tersusun je tgk..haha..
tapi terserlah la yang aku sebenarnya paling rendah!
owh tidak!!


kalau tengok betul2 muka syikin..
macam nak nyanyi lagu negaraku jerk..
yang syida plak macam nak korek jerawat! haha..
aku jer stay comei...kwang3x..

sabtu, 8 ogos 2009..
after clas khidmat masyarakat= ingat nak kuar g kajang jer..
kate syida nak beli beras..nak masak..
last2 terpegi plak the mines..konon nak beli beras kat mines..
last2 bukannyer beras yang dibeli..
tapi sehelai jeans kitchen, 2 helai baju kitchen (syikin punye)...
haha..barang2 "dapur" yang diorang beli..hebat betul!!
ape2 pun happening sgt kuar dengan korang..
makan bape kali ntah..sampai sakit perut aku dibuatnyer....huhuhu..
anyway..fun!! enjoy sgt!!
nex time kuar lagi!!...=)



0 ORANG KRITIK: