Nurul Sayang Kamu: ~..Singgah Sahur Di McD..~

~..Singgah Sahur Di McD..~

Dah lame kami ber6 tak berkumpul same2..lastly, sahur arini kami sempat jgk bersahur same2..waaa~ seronoknyerr!! rindu saat2 time 1st year dulu..mcm ade "gam gajah" antara kami ber6..melekat je ke sane ke mari..hihi..skrg masing2 ade haluan masing..but we still in a 1 college!! hidup KAB!! (semangat kolej lebih sikit..) =D

tak taw sape punye plan, but pukul 4.30pg td kami sahur kat McD PKNS..hurm..sgt ramai org..! dpt order jer da kol 5.20..mmg rushingla kami makan..hahaha..ape2 pun, sahur nie yg paling bermakna untuk sy setakat nie..mcm2 feeling ade..hepy+terharu+sedih..hehehe for ALL TOGETHER..wish u all Salam Ramdhan Al-Mubarak & Selamat Hari Raya..sy mintak ampun byk2 ye kwn2 andai sy nie byk menyinggung hati ngan perasaan anda sumer..friendship 4 eva~~ muahhxx!! ('0')..




watch out our wishes video...ngee~~

video

p/s: kpd mun jgn lupe basuh baju kamu yang terkena tumpahan bubur ke sos (tak sure!) time sahur tue!!


1 ORANG KRITIK:

ayip said...

sedap ke mcD tu..cam best ajer..

saya dah lama tak makan mcD..dah boikot dah...:)