Nurul Sayang Kamu: 6X6=36

6X6=36

Angin kus kus menyerang sy saat ini.. uisshh.. tanye kat mawarku berduri sape yang minum air halia nie..sy ke die?? confuse sekjp..( jam 9mlm td baru mkn di rimba klasik.. mawarku berduri order teh ais halia..katenye nak buang angin di kepala..tapi angin die tak keluar2x pown..angin org lain plak yang keluar..Opppsss..siapakah empunya angin itu..??)

Sy runsinglah..lately byk sgt perkara yg tak dijangka2x terjadi..ade saje yang tak kene..ntahla..knp sgt ramai org yg pentingkan diri sendiri..mengambil kata2x eyda mieyda "Jangan tinggalkan orang yang kita sayang untuk orang yang kita suka..Kerana orang yang kita suka akan tinggalkan kita untuk orang yang mereka sayang" eh eh..ape kaitan ayat nie plak?? sy frust ke?? putus cinta?? tidaaaaaaaaakkkk...bukan2x!! saje je bubuh ayat tue..hehe suka suka..takde kaitan dgn yg hidup ataupun yang dah meninggal dunia..


soalnya sekarang..siapakah mawar berduri??

tdo dulu..nite sumer!! .............<>


2 ORANG KRITIK:

LaDy DeLLaZ said...

hahahah.. kak dell tau.. sape lg budk geology dlm jaksa kalo bkn cik exco kebud.. hehehhe~

mizzbutterfly said...

heheheh ape kena mengena 6x6 plak..?? teruje nak tau..by the way besh la ayat tuh..tp susah nk pham..kalo org yg kite suka tuh same dgn org yg kite sayang...???erm..????