Nurul Sayang Kamu: Ke ke ke ngiinnddduaann~

Ke ke ke ngiinnddduaann~



Rindu. Rindu. Rindu.

Sama dengan Miss. Miss. Miss.

Saya cakap saya rindu jadi saya rindulah. issshhh!!

Kan saya dah cakap saya rindu!!

Eyee..memanglah..tapi kan dah ulang banyak kali tadi saya rindu saya rindu..

Kenapa tak faham nie?? Nak cakap english pulak?? I miss I miss larr..=)

Mesti tak cukup lagi..hahaha.. saya pun tak cukup..tak puas nak ckp!!

knp org suke salahkan ejaan?? rindu jadi windu..sengau ke ape?? hohohohohoho~ oppsss..terover pulak..ngee~ ('',)

Nak nyanyi sikit boleh?? lagu nasyid..okey!! berdiri tegak semua!! letak tapak tgn kanan atas tgn kiri..mari bernasyid..wahid isnani salasah..~

Rindu itu adalah..anugerah dari Allah..Insan yang berhati nurani punyai rasa rindu..~

Rindu pada ketenangan..Rindu pada kedamaian, Rindukan kesejahteraan, Dan juga keredhaan..

Bersambung...nite sumer!! =) mimpi indah...~

p/s: arini sy dapat burger kasih sayang campur rindu..wahh!! korang dapat ke?? (wink wink..)


4 ORANG KRITIK:

LaDy DeLLaZ said...

oh oh.. ada gosip ngn pakcik jual berger ke? ngeeee~ hahahaha.. :P

Sashie VII said...

Saya juga berasa rindu. Sangat. Sakit bila rindu.

Emo pulak. Haha.

mizzbutterfly said...

sedap name burger tuh..nk jugak,,

B.E.R.Y.S said...

kak dell: hahaa..pakcik jual burger pun boleh kak..tak kisahla..haha =)

sashie: yup! kamu tahu ape yg sy rase kan??

mizbutterfly: maaf! burger tue ade satu jer dijual..hahaha =)