Nurul Sayang Kamu: Sadness

Sadness

Saya sedih.
Kecik hati.
Pedih.
Rase macam disiat-siat hati ni.

Saya ke kelas.
Tak dapat fokus.
Saya capai handphone.
Saya baca setiap mesej itu.
Ye!! Sakit hati ini.
Sangat sakit.

Saya tak tahu.
Ape lagi silap saya.
Sampai saya diperlakukan sebegini.
Hina sgt ke saya nie.
Kalau tak suka cara saya.
Tegur cara baik.
Insyaallah saya terima.
Buka hina saya.
Tengking saya.

Saya perempuan.
Hati saya cukup terguris.
Diumpamakan.
Hati seorang ibu yang terguris.
Dengan kata-kata seorang anak.
Yang menyinggung perasaannya.

Saya cuba sembunyikan apa saya rasa.
Saya cuba lawan semua nie.
Sebab saya dah rasa dikecewakan dulu.
Ye!! Sangat sakit waktu itu.
Tapi kenapa!!
Hati saya disiksa.

Ahh!! Hebat sungguh dugaan yang Kau beri.
Saya riak.
Saya sombong.
Saya budget.
Saya itu.
Saya ini.
Saya macam-macam.

Argghhh!!
Sakit.
Allah je yang tahu.
Mungkin.
Ya mungkin.
Orang dah tak suka.
Orang dah benci.
Tak mengapa.
Saya sedar kekurangan diri.
Saya bukan wanita pilihan hati.
Tidak sempurna.

Saya boleh pergi.
Tapi saya tak boleh lupa.
Ye! Saya sayangkan dia.
Tapi berbaloi ke sayang saya ni.
Mungkin tak cukup bagi dia.
Erti sayang dari saya.
Cuma insan yang hina.
Segalanya kurang di sana sini.
Dia sempurna.
Tiada cacat cela.

Siapalah saya ni..

From the bottom of my heart..sad..selamat ulang bulan ke-2 sayang...


6 ORANG KRITIK:

LaDy DeLLaZ said...

x berbaloi.. pergi je dr sisi dia.. mgkn iu lebih baik.. dr tggu dan terus merana.. terus2an hancur hati.. pergilah, mgkn dia akan sedar bila da kehilangan nnt.. mgkn belum sampai wktunye nurul jumpa org yg tepat..

cobraeite said...

sabar... do u thing rite everything else will be follow

eita zack said...

relax yaa.. mmg sedey kalo org x reti nk hargai nih..dan x reti nk jaga ati org nih..

Relax k, tenang2.. cool... :D

jgn sedey2.. da gi mandi .. pastu makan.. pastu blogger jap... smayang jgn lupe..pastu tido.. esok bgun lepas subuh sure ok sket kot.. kot.. kaaaaaan...

salam sahabat... :D

B.E.R.Y.S said...

tapi sy sgt sygkan die..kalaulah die tahu..saya syg sgt2x kat die.. sy tak nak mintak ape2x dari dia..sy cume nak dia faham diri sy ni seadanya..hopefully kami kekal smpi bile2x..cukuplah ini yang terakhir..=))

LaDy DeLLaZ said...

mudah2an dia berubah dn syg nurul sprt mane nurul syg dia..

cumenya, nurul kne pk - bru 2 bulan da mcm2 kata2 yg keluar, dan x mustahil akn brmcm2 lg akn menyusul.. so, bersedialah..! jgn disebabkn rase syg dn cinta, kita turut buta dlm penilaian rasional..

moga2 nurul bahagia dn aman makmur brsama dia selalu.. ;)

B.E.R.Y.S said...

thanx kak dell..insyaallah..sy ingat pesan kak dell..sy yakin Allah akan tolong..

saya ingat satu je..kalau dia bukan jodoh saya, benci macamane pun, tak suke macam mane pun, dia tetap jodoh saya..

dan kalau kita syg sgt bagai nak gila..cinta tahap hyper nyah..huahuahuaa...kalau Allah kata bukan jodoh sy, maka dia bukan jodoh saya..

tunggu dan lihat siapa yang kena!! heheheee...=)