Nurul Sayang Kamu: GB Beshh!!

GB Beshh!!



best join GB nie..ade macam ala-ala award pulak tiap bulan..keh3x..
ade title blogger paling friendlylah, popularlah..macam2x.
.kalau yg femes tue siap ade wawancara lagi..kalah artiss..muahhaahhaa..

kalau yang jadi glamour leh dapat hadiah mercedez sebijik pun lagi bagus!!
wakakakkaa...tahniah to fara and aina..
still kat 1st and 2nd ranking..hebat meh..

active berblogging..

anyway..thanx to kengkawan GB..sejak sebulan lebih saya join GB nie..
mmg byk kebaikannya..

ramai sgt blogger yg dulunya tak kenal..skrg dah kenal..
blogger-bloger tegar cam ben, mel, ynaa..hurmm..
jelez2x..rating tinggi sungguh..


sy ade cadangan!! selalu kita juz wat mini gathering je kan??
ape kate kita wat grand dinner for all bloggers...??
leh jumpa semua bloggers...masyuk!!



7 ORANG KRITIK:

bilis said...

1st

shahrin said...

salam perkenalan..
saya pon baru je join GB hehe..

zool said...

Fuh tahniah..
Kalau blogger cam saya memang jgn harap la nak dapat..
Menggila dalam forum pun org tak pandang.. :(

EatUrMusicX said...

gb? gangbang? Grand brilliant?

B.E.R.Y.S said...

malik: gb state for geng blogger..

zool: kita kene menggilakan diri sekejap lau nk jadi fames amos..huahua..=)

sharin: salam kenal..=)

B.E.R.Y.S said...
This comment has been removed by the author.
En. aMin said...

Tahniah2...
Salam perkenalan..
:)