Nurul Sayang Kamu: Padan muka saya! Sekarang rasakan!

Padan muka saya! Sekarang rasakan!

Pernah tak anda-anda dengar orang kata "jangan buat kat orang camtu, nanti satu hari orang akan buat balik kat kita camtu barulah kita rasa"..okeyh..saya setuju dengan kata-kata tue..setuju sangat!! sebab saya dah rasa mcm mane rasanyer bile dah dibuat orang..

Sumpah pedih..entahlah..nak cakap lebih-lebih pun tak guna..benda dah jadi..mungkin saya pernah kecewakan orang dulu..selalu menyakitkan hati si dia..selalu layan orang macam takde hati, takde perasaan..saya sangat Jahat okeyh! jangan kawan dengan saya lagi..pegi main jauh-jauh!!

Then sekarang..saya rasa mcmane perasaan mereka-mereka yang telah disakiti oleh saya..yea!! saya sedar itu..sekarang saya rasa tawar hati..saya keliru..!! benci perasaan ini..tak tahu perasaan ape..seolah-olah saya bukan saya lagi..[ wuaahh! takutnye..]

Saya rasa saya sangat hina sekarang nie..saya rase saya takde maruah..setahu saya..saya tak pernah rase bangga diri..ape yang Allah bagi, saya dah cukup bersyukur..tapi kenapa?? saya sering jadi mangsa..mangsa atas perkara yang saya tak minta untuk dikurniakan pada saya..saya benci itu! sangat benci! apa yang saya buat selalu disalah erti..ish! keadaan macam mane lagi?? yang semua orang boleh berpuas hati..MasyaAllah! berat kepala nie..mati akal dibuatnye..

Mungkin saya ada buat kesilapan dulu..kesilapan besar..dan sekarang..saya sedang terima hukumannya..Ya Allah..kuatkan semangat saya untuk kehidupan yang akan datang Ya Allah..

note: menaip dengan penuh linangan air mata..melampau sangatkah saya ni???? kepala sangat berat..mahu demam lagi..ouucchh! sangat tidak larat..

4 ORANG KRITIK:

hanie bonie said...

lorh..nape ni kak nurul...smua tu dugaan.n xsmua yg akan ske kite..dun wori, u go gurl!..face it bravely k!.=)

B.E.R.Y.S said...

thanx hanie!!! i will..huhu

hanie bonie said...

good!!!!>_<

B.E.R.Y.S said...

ngeee....!! ;p