Nurul Sayang Kamu: Perkara Paling Takut Anda Nak Buat

Perkara Paling Takut Anda Nak Buat

Saya pasti setiap orang mesti ada perkara yang sampai sekarang takut sangat nak buat..even dah cuba untuk buat pun memang tak boleh..tak tahu sebab ape..mungkin gerun?? fobia?? kadang-kadang perkara tue simple jer tapi tahap ketakutan tue mak aii melampau-lampau..

Contoh macam saya nie..hehe..(sentiasa menjadikan diri sendiri sebagai contoh..walaupun tak bagus mane..hihi) perkara paling saya nak buat dan sampai sekarang memang tak tercapai lagi hasrat nak buat ialah........... jeng jeng jeng....simple jer benda nie..orang lain boleh buat dengan mudah..tapi mind set saya cakap "uiisshh!! susah! bahaya ni wey!!"..

oppsss!! gambar ade unsur 18sx..sila tutup sebelah mata anda..

sampai sekarang saya tak pandai guna lighter!!

sangat takut api terkena tangan..

simple tapi waaaaaaa!!! takmau!! dan saya takkan!!

tak kiralah ada contest yang memerlukan saya guna lighter ke..

saya takkan buat!! never!!!

kalah pun takpe..huhu

******
so..kepada abg-abg yang merokok di luar sana..

hentikan merokok!!

(pesanan penaja..*takde kaitan*..terima kasih)


6 ORANG KRITIK:

LaDy DeLLaZ said...

haha.. akak pn cuak gk..
pnh try, tp x pass2 nyalakn api.. :P

N U R U L said...

hehehe..kita selalu sama..kan kak dell????

LaDy DeLLaZ said...

iyer.. heheh.. wonder kekeq pon same cm kita gk.. :P

N U R U L said...

haha..abg kekeq pun??? hurmm.mmg sah semua yg lahir 2oct nie same semuanya! hehheehehhe..=)

LaDy DeLLaZ said...

haha.. dia 2 oct 86..
tp xtau la dia same cm kita x..
sbb dia kn laki.. hehehe.. :P

N U R U L said...

hahhaa..kalaulah abg kekek takut nak guna lighter..hurmm...=)