Nurul Sayang Kamu: Pintu dengan Bas eksiden!

Pintu dengan Bas eksiden!



Tarikh: 24 april
Lokasi: Sekolah Agama Menengah Tinggi Tengku Ampuan Rahimah

oh sangat kesian..

sekolah saya dahulu..

pintu gerbangnya eksiden dengan bas JAIS..

Huk3x!! takziah..kesian ayahanda kena kuar duit belanja
wat pintu gerbang baru..


pasni buat pintu gerbang tinggi sikit eyh?
wat macam kat bridge Putrajaya tue..


confirm bas 2 tingkat boleh lalu..=)


14 ORANG KRITIK:

MIRA AMIR said...

huhu..
ganas nye..
tumbang terus tiang.

LaDy DeLLaZ said...

erk.. scarynyer..

tiang seri runtuh.. :(

p/s: nih ke yg nurul mksd kn tp xde kaitan?

wani napiah said...

mula2 ak nmpk kt fb c.anam..ak ingt saje2 roboh sempena nak rasmikan amal islami tu..sekali rupan2nya sebab bas tu..
hahaha..lawak pon ad..
sekolah2..x pe,JAIS yg tanggung nnt..
rinduuunyer nak balik sekolah..

B.E.R.Y.S said...

mira:tula..ganas tol driver tue..hek3x!! nasib abik tak runtuh sumernyer.. (:

kak dell:yup! selamatlah takde yang mati..huhuhu xde kaitan??? ape nye kak?

wani:berita nie dah sampai ke oversea rupenye..hehe..takyah la aku gtw ko..ko dah taw upenyer..=)

wani napiah said...

haha..teknologi dah modern..tp klu ap2 cerita pasal skolah n kawan, ko nak cite kt blog ni ak baca je..
asal ad entry bru je ak kan singgah..hohoho

B.E.R.Y.S said...

owh..baguslah..ko pantau dari jauh erk?? hehe..wani ingat lagi tak kak lily,kak izah ngadron,kak nadia?? ingat tak??

kak lily dah kawen, kak iza dgn kak nadia dah tunang..kak iza kawen bulan 6 nie, kak nadia bulan 7 nie..huhuhu..

wani napiah said...

terima kasih maklumkan..ak ingt je dorg2 tu sume..
n ak dah tau pon...
hahahaha...
ko ble plak?jgn nak sorak2 ngn ak plak tau!!

B.E.R.Y.S said...

wani:huhuhu..aku tolak kat kau dululah..entahla..rase cam tak nak kawen jer..huhu..nanti nabi tak ngaku umat plak kan?? hehe..uisshh..takut2x..

insyaallah..ikut plan 3 tahun lagi..jemputlah yer? nanti aku tag kad kawen kat fb..jgn tak dtg pulak..weeee..~

cahayabintang said...

waaa~sedey nye tgk..rindu dkt sek..sob3..
dayah: kak lily ngn kak nadia yg mane 1 ni?? kak lily yg kurus2 tu ke??

wani napiah said...

kak lily ngn kak nadia yg rapat tu..sebab dorg jiran sekampong..tp kak nadia tua setahun dari kak lily..
kak ira plak bru je tunang..

B.E.R.Y.S said...

thanx wani tolong jawabkan...hehe
owh..kak ira pun dah tunang? hazirah mustafar yer???

wani napiah said...

a'a..dekat fb dia ad gmbr majlis pertunangan dia..
agak2nyer sape la batxh kte yg akan start dlu ek?dak2 asrama batch kte..
klu dak luar, ijan adik kak yani dah tunang dlu..
nantikannn spe yg akan mendahului antara kte2..hukhukhuk

cahayabintang said...

wah....ramainye dah tunang..hazirah mustafa,mcm pernah dgr..whoaaa..

cahayabintang said...

hahha..wani..klu budak luar..cik mira lyna tu dah kawen lama dah syg oii..wan soleha tu pun dah kawen..hang lupa ka??