Nurul Sayang Kamu: Awning Makning, buatkan diriku tua sebelum usia. eceehh!

Awning Makning, buatkan diriku tua sebelum usia. eceehh!


Honestly saya tak berminat sangatlah dengan tudung awning nih. tapi nak wat camne. dah emak belikan sebagai hadiah birthday. saya terima jela. pastu emak sibuk duk tanya-tanya saya mane tudung yang die hadiahkan. tak pakai pun?. Alamak! mesti emak perasan saya tak pernah pakai. hehe ;) saya rase macam something je muka saya nih bile pakai tudung awning bagai. so, taknak nampak pelik. saya coverlah pakai selendang. adeh. baru je cakap taknak pakai selendang. ade cara lain tak, taknak bagi muka saya nampak tua sebelum usia? jangan suruh saya pakai safi rania gold dahla. dush!


Saya ade jugak tanye dekat few guys merangkap kawan-kawan saya, diorang cakap diorang bukan suka sgt tengok perempuan pakai tudung pelik-pelik *see, tudung pelik-pelik diorang cakap. ish!* tapi diorang prefer tudung normal. *tudung normal?* tudung bawal yang biaselah diorang maksudkan. ade jugak yang cakap "perempuan kalau pakai selendang nampak macam alien!" hampess. macam alien diorang cakap? skali diorang dapat bini yang always pakai selendang, baru diorang rase tiap-tiap malam tido dengan alien. haha


Okelah, taknak bebel panjang-panjang. Bye! Sayang korang!


13 ORANG KRITIK:

Rozana Razali said...

psstt, semua laki dah stereotype mcm tu.. diorg bergaya xpe, kita nak bergaya jgk.. =P

@cik_ezati said...

hik, tudung pelik2 istilah baru agagaga, btw zati lebih selesa pakai tudung biasa hahak (tudung bawal) sebab tak reti pkai shawl + tak sesuai kot huhu

btw sys comel hik :D

Taufik Jusoh said...

pakai lah tudung labuh

Anonymous said...

ye..tudung biase kn elok..

Avana said...

Terasa tudungku sungguh berharga.

ika~~ said...

betul..my bf pun prefer i pkai tdung bawal..
awning2 ni dorg pggl tdung bibik..hampeh :(

Anonymous said...

aaaaaaaaa!mne de sy nmpk mcm alien...;p

-pemakai selendang tegar-

N U R U L said...

rozana: haha. sabar jelakan dgn diorang..dush dush!

zati: tula pasal, maybe diorang tak taw nak sebut selendang, syria, awning, tue yang digabung sekaligus jadi tudung pelik2x..haha

PR: insyaallah..thanx PR! :)

ANON: Haaa, ni mesti lelaki. haha

Avana: eh eh..jual tudung ke?

Ika: haaa, see! dah kate dah...heehee..mmg lelaki suke yang simple je kott..kan??

anis: hahaaa..alien hidup di bumi..hahaa ;p

Anonymous said...

memang tudung bibik!!!

*gelak jht

N U R U L said...

anon: haha. tak pasal-pasal bibik jadi glemer..hehehe :)

Fairuz Zainal said...

hahaha.ade jgk lelaki yang cakap, "perempuan yang pakai tudung ni aku tengok same je muke diorang!" ade ke patot? =='

N U R U L said...

fairuz: ade ke camtu peruz? haha..pelik-peliklah engko nih.. ko tanye laki sejati ke laki kurang sejati? hehe

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.