Nurul Sayang Kamu: Entry yang haru maru. Haih!

Entry yang haru maru. Haih!

Assalamualaikum. Tak jawab dosa, mati diseksa. Hee ;p Sorry. Lama tak update. Entah. Kadang-kadang rasa malas sangat. Macam terlupe sekejap, aku ade belog rupenye. Tak tahu nak taip ape dah. Nak cite kucing beranak tapi kat rumah takde kucing. T_T cume ade serigala 3 ekor. Haha.

Nak cite pasal boyfren, boyfren dah lari. Scandal je ramai. Kalau nak cite pasal scandal. Nanti scandal no.2 marah, scandal no.21 terajang, scandal no. 9 pulak cencang aku hidup-hidup. Lalalalaariikk! Apelah nasib hidup penuh scandal. Ingat nak cari suami lah. Baru rase selamat sikit, ade pelindung. Hoho. Ape aku merepek nih. Ahh, tak fahamlah.


Dah dua perenggan aku taip, rase macam kasar pulak ayat aku nih. Marilah kembalikan kesopanan.



*Bertukar!*


Hi, saya yang tadi tuh. Ingat saya lagi tak? Saya baru je taip dua perenggan kat atas tuh. ? *kalau sopan camni, bapak ayam pun terpikat. Choi! . ;)* Dengar-dengar pemain bola sepak Malaysia datang UKM harini . Betul ke? Alaaa, kenapelah diorang datang harini, tak datang weekend. Tak dapat cutilah dari bos. Ingat saya nih tak minat ke bola sepak? Minatlah. Haisshoo!


Bile saya cakap dekat ayah pasal pemain bola sepak Malaysia nak datang UKM, nak tahu ape die cakap?


“Kakak ni, yang sibuk sangat kenapa? Biarlah diorang datang pun. Dapat duit sejuta ke kalau kakak jumpa diorang?”

Eiii, ayah nih. Pukkkk Kanngg!!

Dah, tu jela nak taip. Serius takde mood. Staff kat tempat kerja nie asyik duk ejek pasal jerawat cenonet yang tumbuh kat pipi aku nih! Argghh! Geram!


Jerawat buatan tangan. Hee ;)


Kalau jerawat tuh tukar jadi batu permata, mesti perompak dah penggal kepala aku. Takpelah, redha je. Jerawat pun jerawatlah. T_T

Bye! Wassalam.


5 ORANG KRITIK:

Makbed said...

hapekahhh....

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail said...

haha...leh jd permata ke?? camtu meh maera rompak dulu..

ika~~ said...

eh comel2 camni takkanla xde bf kot?
tipulah.:))

mizzbutterfly said...

bye nurul..sat g aku nk pi serbu mereka...ehehehe

N U R U L said...

makbed: entah! tak fahamlah. haha

khumaera: hahaa..rompaklah, nak try tengok..hihi ;)

ika: serius tak tipu..single lagi.. ;)

wani: alaaaaa, jelesnye akuuu...mintakkan sainnnn boleh tak?