Nurul Sayang Kamu: KISAH PAKCIK RAHIM

KISAH PAKCIK RAHIM


"Alaaaa, minum air soya kat pasar pon sama je. Murah pon murah! Pakcik melayu pulak tu buat. Halal pon halal"

Wow, kemain lagi bercakap! Hehe. Tu la korang tak tahu lagi! 😠😠😠

Wajib untuk korang tahu, ESP ni diperbuat daripada kacang soya terpilih. Non gmo, maksudnya soya yang tak diubah genetik dia. Dari ladang yang dijaga kualiti. Bukan soya murah-murah tau! Ye soya ni mahal sebab cara penjagaan yang berkualiti dan NON GMO. Lebih lama proses penanamannya.

Selalu dengar ESP ni untuk kenyang lebih lama, untuk kulit cantik je kan? Jarang orang share ESP ni untuk SUBURKAN RAHIM orang pempuan. Bukan pakcik rahim imam masjid kampung sawah tu ye. Hahaha.

Iyeee iyeee, sebab ESP Shaklee mengandungi isoflavones yang berupaya merangsang kesuburan wanita. Ia mampu mendorong agar ovulasi berlaku dan mematangkan telur wanita.

Protein yang terdapat di dalam ESP juga mampu menghasilkan sel-sel baru di dalam rahim seterusnya menjadi kuat untuk menampung perkembangan janin taw! Semua sel-sel yang rosak dan cacat akan digantikan dengan sel-sel baru protein ESP. So, risiko untuk keguguran andalah rendah sekiranya korang amalkan ESP. InsyaAllah.

Dah ber"ESP" pagi ni? 💕💕💕

(Imam Masjid Kampung Sawah Banting tu memang namanya Pakcik Rahim. Ok, tu je nak bagitahu. 😆)
#sayajualshaklee
#espisthebestsupplement
#naturalproduct

0 ORANG KRITIK: