Nurul Sayang Kamu: Tak Suker Mr. Ong..haaiissshh!!!

Tak Suker Mr. Ong..haaiissshh!!!

Ade ke patut..
ish..mmg tak patut pun..
die marah2 kitorg..
tak sopanlah dia tuh!

ish..dala tak jemput kitorg masuk ofis.
tup2x terus jer marah kat depan pintu ofis.
macam menghalau pun ade gak.
hey! lame tau kitorg tunggu dia!
dari jam 12.30ptg sampai jam 2ptg.
tak kesian langsung kat kitorg.
eeeiiiii..geramla. rase nak picit2x jer biji mata dia.

kawan2 sy siap dah mengharap lagi.
agak2 barangan ape yg dia nak bagi yer?
biskut? beras? brgn elektrik kot..

hurm..last2..habuk pun tak dpt..
ish..sy dah aim dah..
Mr. Ong nie..

tgklah nanti..
kecewa betul sy dgn dia..
huhuhu...=(


4 ORANG KRITIK:

LaDy DeLLaZ said...

siapa Mr Ong tuh?

B.E.R.Y.S said...

hehe..Mr. Ong tue tauke econsave cwngn kajang..Nurul wat marketing aritue..boleh plak dia maki hamun depan pintu ofis jer..tak bg masuk pun dlm ofis..mane nak letak muka nie..mak aii..malu sungguh...=(

LaDy DeLLaZ said...

eee.. teruknye.. sian kt nurul.. nih wt utk kolej ke ape?

B.E.R.Y.S said...

tula..mmg kesian pun kat diri sy nie..nasib baik kak dell simpati kat sy..tak macam Mr.Ong tue..ish2x..perut ade tp hati takde..hek3x..