Nurul Sayang Kamu: Cerita En.Hartawan

Cerita En.Hartawan

Saya suke bile en.hartawan cakap:

"Kamu ni manjela"..(padahal die ckp sy garang macam singa! aaiiissshhh!!..) nie mesti nak jaga hati je nie..huaaaa3x!! ngeh ngeh ngeh..~

"Kamu nie gedik! Perasan! huh!!" (gedik best ape..daripada poyo..tue ayat cam kasar je kan? gedik cam baik sikit dari poyo..sbb vokal "O" bunyi die cam tak sopan sikit..lau vokal "e" dgn "i" tu cam comel jer..lagi2x kalau sengaukan sikit suare tue..hehehe..=) )

"Sayang..kamu nie..bla bla bla"..banyak sungguh yang tak kene dgn sy nie..setiap inci setiap sudut asyik sy jer yang *****..uisshh!! tak leh jadi nie!! sok kita buli balik..hahahaha..*ketawa jahat!!* padan muka!! yeeaayyy!! b4 tido nie sy nak wat peluru berpandulah..hahahaa..jagalah kamu!!

"Comel"..baru bape kali je die sebut word nie..hurmm..kedekut!! pujilah byk kali..haha..tak kene bayar pun kan?? Lau sy nak puji kamu comel cam tak sesuai lah plak kan?? Kang sy kene "gedik"dari kamu kan?? x0x0..~

"Rindu kamulah syg"..oppsss!! nak ulang banyak2x kali boleh??

Tak suke bile keluar ayat nie dari en.hartawan:

"Saya cam tak wujud!.." @ "Tak wujud kot sy nie.." same jer kowt..ngeh3x!!

"Kamu bz ye? takpela.." padahal tak bz pun cume lmbt sikit jer..uisshh!!

Bile last2x msg tue ade word "je..", "takpe..", "la..", "k..",...tak suke tak suke!! wekkk!!

En.hartawan nie suke pot pet pot pet..*kutuk abes2x kat sini..jap g mintak maaf balik..* hahaha..tapi sy taw kalau die suke pot pet pot pet tue..tandanya die mmg caring sesgtlah..

............<> bersuka ria selama 1 minggu 3 hari....<>..........btol tak sy kire?? maklumlah..sy nie tak pandai nombor2x..kamu kan pandai?? sila kira ok?? ngeee~ =)


6 ORANG KRITIK:

LaDy DeLLaZ said...

ecehhhhh.. en hartawan ye..

xpyh sembunyi2 lagi nurul.. ;P

B.E.R.Y.S said...

sembunyi..sampai tak terlihat..hehheehehehe

**hudalulu** said...

ko kapel ngan sape skunk ni nurul???

B.E.R.Y.S said...

kapel?? erkk..no no no..cheehhh..!! hahahaa..bakal suami nie menggediks suh aku citer sal die kat blog..tue yg aku buat entri nih..huhuhu =)

**hudalulu** said...

bakal suami????yang dulu tu ker??
yang law tuh?

B.E.R.Y.S said...

('_')