Nurul Sayang Kamu: Cube Menerima

Cube Menerima

Sedih..hari yang sgt sedih..jauh kat sudut hati..sy mmg sgt berkecil hati..hati yang kembang membesar jadi makin mengecil..oppss!!..tiada lawak jenaka dlm entry kali nie..plezz be serious okay!! Ntahla..mmg sy sedih..tapi sy tak nak tunjuk..sy tak nak org tahu sy sedih..sy cube korbankan perasaan sy nie untuk org lain..bukan sy tak cube..sy dah cube..dan terbukti sy gagal..sy mmg tak mampu..ohh!! ape lagi yg boleh sy buat..sy dah mati akal..sy tak tahu..cara apa lagi yang boleh sy gunakan..Ya Allah..berilah petunjuk Ya Allah..

Sy tak suke ditengking..kalau dah benci sy sgt2x pun jgnlah smpi nak tengking2x..knp perlu ada sikap benci membenci nie..?? bukan ke kita nie saling bersaudara..knp setiap ketidakpuasan perlu dizahirkan dengan kebencian..?? knp?? apa salah sy!! smpi org nak benci2x sy..nak marah2x sy..kalau ada yg tak puas hati..sila tampil ke hadapan..bukan ke belakang..kutuk2x..hina sy macam2x..ngumpat caci sy..apa masalahnya?? Kalau ckp2x belakang anda berani..mengapa tidak di depan?? mengape perlu takut!! mengape???

Saya tak sanggup nak bebankan org lain..sy tak perlukan pengorbanan dari org lain..semata2x untuk sy..apelah ada pada sy ni..Sy sedar yg sy mmg tak mampu nak puaskan hati semua org..sy sedar tue..sy syg orang2x yang ade di sekeliling sy..kwn2x sy..semua yg ade dekat dgn sy!!!

Kenapa...maaf..sy tak mampu nak teruskan menaip..

4 ORANG KRITIK:

LaDy DeLLaZ said...

chaiyok2!! sume org x mampu puaskn ati org lain.. jgn amik pusing sgt.. dorg dengki jer.. huahauhua.. :P

en buah hati buat cmtu gak ke? kalo dia x buat cmtu,ngadu la kt dia.. mybe dia leh tngkn rase sedih hati nurul nih.. :)

kalo ssh2 sgt, carik budak keci & akak kembar.. ^^ <3

Anonymous said...

sory my dear.. ;(

B.E.R.Y.S said...

kak dell:huhuhu...sy cube wat tak taw je ape og nak kate..dah pnt nanti mereka2x diam punyer..tak rugi bersabar..=) thanx kak dell!!

hartawan:sory for what?? huhuhu..its ok dear!!

LaDy DeLLaZ said...

alalalala.. sweetnye.. hehehe.. ^^