Nurul Sayang Kamu: BERANI KAU!!

BERANI KAU!!

Tatkala sedang berwudhu' untuk menunaikan solat isyak..Boleh pula saya terlupe nak basuh kaki..nasib baik belum solat lagi.. gara-gara tersenyum sambil ditemani kepala sang paip..


Lantas teringat..

Owh..
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

-
-
apakah??
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
caaaakkkk!!!
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
sabar-sabar..teruskan m'skroll..sila cepat sikit!!
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
sy taw kamu dah stress!!
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
buat muka seposen je..skroll lagi..
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
nak bagi suspen sikit..ngeh3x..
mesti korang takut nak tgk!!!
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

saya nak tunjuk gambar nie..
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
gambar kekasih saya!! yeeaaahhh!!!
agak2xnye hensem ke tak??
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
oppsss...!! kejap2x..maneboleh terus tunjuk!!
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
dahla..sy pulak yg penat nak taip..huhu..
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
gudnite semua!! esok lah sy sambung..!!
jangan mimpi jari m'skroll -skroll okeyh?? huahahhaaa..~


p/s: hati bunga-bunga walaupun stress..ngeeee~

8 ORANG KRITIK:

::aMaD:: said...

adakah anda tidak takut drakula mengigit bantal anda mlm ini?
len kali jgn post main2 mcm ini lagi yer..hihihihi

jane said...

kureng asam...
hahahah

B.E.R.Y.S said...

amad: dari mana dtgnye drakula?? huahahahaa..=)

jane: ngeh3x...nak sy belikan asam?? nak asam jawa ke asam keping??

Anonymous said...

selamat ulang bulan sayang... :-)

-hartawan z-

B.E.R.Y.S said...

ehh..syg..sy baru perasan komen kamu..!! thanx dear!! selamat ulang bulan juga!! takmo gaduh2x..kamu jgn nakal2x sgt..!! =)

LaDy DeLLaZ said...

alalalala.. excited betul bile sedar hartawan ada komen mlm td.. hahah~

eececeehhh.. manja2 la plak.. ooo, nurul nakal nih.. hahaha~ (bls blk~):P

EatUrMusicX said...

tengah tension nihh!

B.E.R.Y.S said...

Kak dell:opppssss..!! termanja plak..muahahaaa..~ sila jeles..!!

malik: sabar-sabar! tension tu dugaan kecil..ngeh3x..~