Nurul Sayang Kamu: Jatuh Cinta Lagi

Jatuh Cinta Lagi



oh my God!! saya sudah jatuh!!
jatuh cinta lagi!!
kali nie dengan si dia..
si dia yang....

oppsss..!! ssshhhhh!!
kecoh sudah..uhukksss!!
actually..
saya jatuh cinta + addicted dengan satu colour nie..
macam hisap dadah rasenyer!! gila bayang saya..
gara-gara dinner kolej aritu..

saya tengok ade macam-macam warna dalam dewan malam tue..
tapi!! tak boleh lawan satu colour nie..
colour yang sangat mengancam gitu!! wiwiiitt!

jom kita main roda impian..kita putar colours wheel kat atas tue..
kalau boleh putarlah..huahua..
dan pemenangnya!!! adalah...

K.U.N.I.N.G @ Y.E.L.L.O.W

tahniah!! satu ribu ringgit untuk cik kuning!! tepuk kaki..ngeee~

semalam waktu di rumah semalam..sempat tengok cerita bilikku syurgaku..
perrggghhh!! lawa shangat!!! kuning+orange+white!!!
sakit taw jawa raga tengok..jeles saya..

kesimpulannya..mummyku sayang..saya nak bilik saya warna kuning!!!
plez..plez..plez!!



mesti saya tak tido tak bangun-bangun nanti...=)


oucchh!! takut pulak mummy jawab:
"tak cukupkah rumah kita warna kuning..luar dan dalam??"

0 ORANG KRITIK: