Nurul Sayang Kamu: TIPS NAK GODA SI DIA

TIPS NAK GODA SI DIA



apa??? tak percaya?? percayalah...
sy taw ade orang korek2x rahsia saya..
hahaha..inilah rahsianya!!!

saya start minum last year..tapi stop sebab tak cukup duit!!
hak3x..pokai time tue..terus tak beli dah..
sekarang kedut-kedut mula kelihatan di wajah..
(wahh!! muda-muda dah berkedut!! byk mkn fast food nih!!)
jom2x..!! cegah sebelum terlambat!!

bagus minum nie..pagi2x minum..
rase seperti dilahirkan semula..wah2x..!!

kerana diriku begitu berharga...!!!

nak try yang pati berries tue..hurmmm..untuk tang mata pulak!!
i nak goda pengurus kolej..ahakkss!! nak mintak stay kolej next sem..phewww!! niat jahat..
keh3x!! suka hatila...lalalalalalaa..~
adeehhh..kalau nak beli..pokai den..
somebody plez plez plez!! i nak hamper pati inner shine boleh???

ramai lagi saya nak goda senanyer..
cik abg cik abg yang saya admire b4 nie..yang mane saya tak sempat nak goda tue..
siaplah you alls!!! opppsss!!
ampun ye my dearie...huhuhu..kamu dah tergoda kan?? agagaaa..~


0 ORANG KRITIK: