Nurul Sayang Kamu: KALAU MUMMY MERAJUK

KALAU MUMMY MERAJUK



Tengok couple dalam pict atas nie...
Aloloooo..sweetnyer dia merajuk...
Kesian yang lelaki tue sampai pening kepala..
dah habes idea nak pujuk camner..

Nie lah mummy saya yang kuat~
* merajuk
* cemburu
* nangis????
* lagi-lagi....

kalau merajuk dengan suami dia..tue saya tak taw lah camne..
tapi kalau dengan anak-anak...
mak aiiihh!! muncung tue sampai ke telinga...
tak nak angkat phone kalau saya call..

apa pun..saya sukerlah..!!!
sebabnya..comel what???
tengoklah anak die..=) wakakaka!!

kata orang perangai anak ikut perangai maknye..
agak-agaknya nanti saya camtu jugak ke???
kesian laki saya..
kene pujuk saya ari-ari..
soalnya..saya memang kuat merajuk!!!
kuat nangis!!!

ada berani???
sanggup ker nak pujuk saya hari-hari???
my dearie..sila kuatkan semangat anda!!!
ahakksss...=)

note: pandai mummy ngan ayah I berlakon kan??? weeeeee...~


0 ORANG KRITIK: