Nurul Sayang Kamu: Lelaki camwhore..pendapat anda???

Lelaki camwhore..pendapat anda???

Hurm..morning bloggers semua!! alhamdulillah harini demam saya sudah kebah gara-gara dijaga mummy tercinta, setelah dicucuk doktor sakit puan (sakit puan?), makan "ubat" pemberian my dearie..bangun tidur tersenyum sendiri walaupun gigi tak gosok lagi..mucuk!!!

Bukan nak story pasal saya yang tak mandi lagi tapi semalam saya sempat berpesbooking..demam-demam pun pesbook tu wajib ok!! then tergerak nak tengok friendlist saya kt fb..pastu adelah sorang mamat nie..selama ni bila saya view profile dia, x penah lah pula saya nak buka album dia..tp tetiba semalam, saya terbukak dan tertengok..mak aiiihhh!!! terus jadi turned-off..cam geli lah pulak tgk gambar2 yg dia snap sendiri mcm2 aksi..kalau girls saya rase normal lah snap-snap camtu..(cheh!! nak menang tak nak kalah sebab saya girl..wah3x!!)

Mamat tue mmg la cam ada rupa sikit..tapi entah knp, after tgk gmbr-gmbr kat album fb dia tu saya rasa cam alamak!! tergelak sendiri pulak..ekekekekeehhh..jarang saya jumpa lelaki camwhore nie..saya mmg kurang menggemari lelaki yg suka amik2 gambar sndiri ni..

Pada pndpt anda yg lelaki, mcm mana? girls nak jawab pun boleh..silakan..=)
saya ni mengada2 sgt ke? hehehe..Bkn ape..melalui pemerhatian dan kajian saya, lelaki yg betul2 'lelaki', dia jarang amik2 gmbr sndiri letak kat frenster or FB..slalunya kalau gmbr sorang pun, org yang amekkan, takpun reramai..slalunya lelaki yang cmni, self esteem dia rendah..anda rasa???



selalu tengok org bergmbr jelir lidah..
wahh!! seksi ke lidah u alls???
meh saya tengok meh...


11 ORANG KRITIK:

Ḏαᾔṧα said...

huhu...xkire..lelaki ley gak snap gmba sndri..hoho...

Lucy S. said...

tak suka gambar laki amik gambar sndr. slalu diorg posing geli geli. mcm org gay pun ada jgk. tatao la, depends jgk kot.

N U R U L said...

yela faizu...amek je tak sape larang..hehehe =) cume jgn over pulak..ahakksss!!

N U R U L said...

alyn: tula..kalau hensem takpe jugak..tapi yang hensem tula yang ramai snap2x pict sndiri..wuaaaa!! gelisshhh...hahhaa

zool said...

Penah gak try ambil gambar sendiri..
Tapi tak menarik langsung.. huhuhuhuhu..

N U R U L said...

zool:maknanye anda bukan golongan lelaki camwhore!! cubaan tak berjaya kah??? hehhee =)

Syahrul Iman said...

pernah gak tgok gmbr gmbr lelaki camhore..pastu buat2 jelir lidah gaya manja...mmg sgt menggelikan..

budakhitam said...

ni orang panggil sexism kan?
Biarla nak buat apa pun..haha

N U R U L said...

syarul iman: hurmm..yang tue dah tahap tak kuasa i nak tgk u..huhuhu

budak hitam:sexism?? apakah??

bidadarihijau said...

xpe la..lain dari yang lain ckit...klo die jln2 smbil bawak dslr lg best...esok2 u boleh jd model die plak..hahahaha

N U R U L said...

hahaha..ok jugak!! =) jadi model??? hurmm..kene pk dua kali lah camtue..ngeee~