Nurul Sayang Kamu: Aku Couple, Korang Pun Nak Couple gak..suke tiruuuu taw! Hehh!

Aku Couple, Korang Pun Nak Couple gak..suke tiruuuu taw! Hehh!

Setuju tak kalau saya cakap yang bile kita dah jumpa soulmate kita yang confirmmmlah sehidup semati sejiwa sebakul tue kann, kalau boleh semua benda yang kita ada nak sama sebjik-sebijik lah cam soulmate kita tu haa..contohlah kan kalau nak attend majlis pape ke mesti nak pakai baju colour sedondon, kalau boleh warna tue memang nak sama taknak sorang kuning pekat sorang kuning cair ke whateverlah kannn..pastu kalau boleh nak je beli sehelai baju pastu sumbat sekali dua-dua pakai haaa lagi baguskan ke mana-mana confirm bersama kalau bercerai kang koyak plak baju tue terus terlanjang huh! :p


So, saya rase maybe dari situ kott tercetusnya idea orang buat baju couple..kat UKM nie pun selalu jugak tengok pasangan kekasih yang khusyuk memadu asmara pakai baju couple..heeee..~ ape eh perasaannye bile pakai baju tue?? hohoho..mesti cam bangga gila kan! haaaa, yela orang lain takde korang ade..haha..orang yang single, solo, bujang, andartu tue confirmlah takdekan baju tue..eh eh! tapi boleh je kalau yang single tue nak beli..haha..macam bagus jugakkan baju tue..sebab bile pergi mall yang ramai orang ke kalau hilang senang je nak cari hahaha.. :) lagi satu mesti orang yang tengok akan cakap "wooww! sweetnye couple tue.." takpun "romantik gilakan diorang.." etc etc..







Bile saya menggoogle baju-baju couple tadi, macam-macam design ade..perrgghh! sukar untukku membuat pilihan..*cheh, macam nak beli je..kalau beli pun sape nak pakai lagi sebelah tue haaa? hehehe..(^.^)* kalau saya as a business student kitorang belajar benda nie sebagai "guriella marketing" haaa..bukan gorilla yang berbulusshh banyak tue.."guriella" unik kan??


Kan selalu kita tengok baju-baju ade yang tulis "SAYA SAYANG MAK SAYA"..haaa, takpun "NAK KUTUK DEPAN-DEPAN, JANGAN KUTUK BELAKANG-BELAKANG"..macam-macam lagilah perkataan..tue semua contoh-contoh "guriella marketing"..cume saya belum nampak lagi tulisan "SAYA CANTIK, AWAK NAK KAWAN DENGAN SAYA TAK?"...mesti takde orang beli..semua taknak ngaku diri tue perasan lebih..hohoho..~



p/s: saya nak beli sepasang hadiahkan dekat emak dan ayah sempena anniversay diorang..agak2x diorang pakai tak? :)


Okelah, cukup setakat tue dulu saya bebellss..selamat berpuase esok! nite semua..salam sayang dari saya..*hug you allss* bye!

With love..Berys~

12 ORANG KRITIK:

Cikgu Khairul Arif said...

wahh,tapi SAYA SAYANG MAK SAYA tu dah ade kot..=D

Kik0 ♥ QiLaH said...

baju kapel yg pompuan xde saiz besar.
x muat T__T

N U R U L said...

koru: a'ah.."saya sayang mak saya dah byk kat pasaran.." saya syg ayah saya ade tak?? heeee..~

qilah: owh ye?? hehe..i tak pernah ade baju nie.. :)

Dr Zahau said...

baju ni kalo tuk married couple mmg sweet..tempah satu siap2!..aha..

ENCIK TIKUS said...

cakap pasal couple nie. mesti hiba pasal En.Tikus masih single lagik. isk T.T

::cdot the dot:: said...

ahkak nak try gugel ada tak baju tulis 'walaupun aku hitam, laki aku putih, ko ada??ada??'..

agak nurul ada jual tak?

LaDy DeLLaZ said...

haha.. xtau ape rasanya.. lum prnh beli lg.. hoho!

Si jahat jr said...

npe blogpos ni cam byk *tuuuutt* jek? hhehehehehe

SHAHRUL HAIRY DOT COM said...

nice t-shirt.. =D macam pernah nmpk.. cool stuff!

yours
SH

N U R U L said...

azhar: haaaa..belum kawen tak sesuaiiii..jangan beliiii.haha :)

en.tikus: laahh..jgnlah sedih2x, hiba2x..jodoh tue pasti ade..dun worry lah..oke?

kak cdot: hahaahaa..boleh jugak ye?? nurul tak jual lah kak..takde stock..hahahaa..lawak2!!:)

kak dell: belilah sepasang, boleh pakai same2x dgn abg lord zell..hehehe

si jahat: haaahh?? ape yang tuuttt?

shah:nice! :) google jerk..

Si jahat jr said...

"tuutt" yg "tuttt"

haii mentang2 dah kapel skunk nie ye.... hehehehehehe

N U R U L said...

eh eh eh..pandai2x jerk!! pannggg!! ;p