Nurul Sayang Kamu: Wordless 1 : Bienda & nurul sayang kamu tak same!

Wordless 1 : Bienda & nurul sayang kamu tak same!


Tadi pagi pergi tesco beli barang-barang. Aku pakai macam yang kat gambar tue. hee ;) Ade makcik tegur aku. Dia cakap "eh, Bienda ke niee?" Aku dah tersiput-siput malu. "Bukanlah makcik. saya orang biase jee." Bile on the way balik rumah, aku asyik senyum sorang-sorang.. Arggh, aku tak gileeelah..

Happy weekend!

13 ORANG KRITIK:

LaDy DeLLaZ said...

"makcik, bienda da kawen.. tp 'bienda' yg nih lum kawen lg.. "

heheheh~ :p

panda said...

nk mintak sain....

Anonymous said...

Cik Bienda cik Bienda! Cik Bienda dah kembung! Hihihi

hagakure said...

kakak...nak sain.....(-_-")
muahahaha~

AkuBukanBlogger said...

kehkeh...bienda ? nak sain,haha

http://kipasmati.blogspot.com/2011/02/20-fakta-menarik-pelik-tapi-benar.html

.:Farah Liyana:. said...

fara dtg baca entry kamu :)

hanie bonie said...

bienda xcumel mcm bienda ni lah!!! heeee

Kaspersky Seller said...

Salam nurul. tumpang lalu ye. jom shopping2 kt blog saye. jgn lupe promote kt member2 ye.tq :)

Cheap Kaspersky Online Store - Click Here!

-plz forward- :)
http://cheaper-kaspersky.blogspot.com/

dott said...

menarik menarik :]
-is following you-
dottsaja.blogspot

Encik Psychopath said...

kenapa da tak update ? :(

Anonymous said...

tutorial hijab ni tak mau buat ke? hehe

N U R U L said...

anon: oh, tidaklah. dah ramai yang buat. heee ;) malas!

Siti Amnah said...

aah laa ade mcm bienda sikit... :)
btw nice blog beb...
http://amnah-diaries.blogspot.com/