Nurul Sayang Kamu: Weekend gaya nurul sayang kamu ;)

Weekend gaya nurul sayang kamu ;)

Assalamualaikum semua! Happy olideey korang, cutikkaaann? Raya cineeekann? Hee, Gong Xi Fa Chai! ;) nak limaaaauuu?? Adeeee? Raye raye jugak, kesihatan kene jage. Sekarang musim hujan. Saya pun tengah demam nih. T_T dari tadi asyik menangis je. Terharu sangat kene demam sampai airmata ni meleleh-leleh diikuti air dari hidung. Huaahaua. ;p padanlah mukakann? Nasihat orang lain jangan main hujan tapi diri sendiri main hujan takpee.hoho ;)

Okelah, weekend lepas saya join family gathering dekat bagan lalang. Best! Tapi tak banyak sgt amek gambar, sibuk main games, pastu sibukkan diri makan-makan. Heee. Wajiblah makan kalau tak sia-sia je aku ikut..isk3.


Gambar first yang aku tangkap sebaik sahaja aku sampai. Oyeh-oyeh!



AKU pakse adik aku amek gambar nih. HAHA. Penat kott aku wat love tuh! ;)



Turn adik aku pulak. Apelah punye skema nak tulis fullname. Tulis nickname sudah. Ingat ni buku latihan kee hape nak tulis fullname. Grrrr!



Pastu salah eja, nak eja FAHMI tapi ter”eja” FAHRIN, Eceewaah! Perasan ko yea!



Ayam yang seksi. Sentap jiwa raga kalau makan. Ohh, sedaplah! ;)



Time for gamessss! Gambar kat atas tuh diorang main bowling kelapa. Ade banyak lagi game tapi kite tak join semua. Sebab kite utamakan MAKAN. Ngeh3! Yela, time diorang sibuk main, time tulah meja makan kosong, pastu kite duduk sorang-sorang kat meja makan tuh pastu makanan banyak depan kite, pastu makanan tuh jadi mangsa kite sorang. Huahau. ;p



Mak kite masak. Memang camtuh gaya die masak, pandang tempat lain. Taw taw dah masak. Hehe. ;p



Ayah kite senyum-senyum. Eceeeh! Ape senyum-senyum, masak cepat. Oh, curik tulang ayam yea!




Video sebelum pergi. Aku suke cakap sorang-sorang. Port paling best nak cakap sorang-sorang dalam keretalah, mane lagi. Segan kott kalau bapak aku nampak aku cakap sorang-sorang. Adoi!


This year punye FAGETH *singkatan untuk family gathering* okelah. Paling best part sambut bufday cousin, aduuhh, touching punye bufday yang aku pernah tengoklah dlm sejarah hidup aku. Gambar takdeee, sebab bateri habesss! so tak dapatlah nak bagi korang feel camne punye touching bufday tuh. HAHA. Ade korang kisah ke nak touching ke tak? Mak Limah betol lah. Ish!


Ni video aku pakai bikini. Amacam? Boleh lawan fasha sandal tak? HAHA. Ngeenngg!


Tengoklah betapa jakunnye aku jumpa pantai. ;p besok kalau kawen nak suruh laki aku buat pantai ahh kat depan rumah *masalahnye aku kawen besok kee?*. Barulah best, buat isteri rase bahagia selalu. Hiohiohio! Silap-silap nanti laki aku lemas kat pantai tuh. Minum kopi janda lah aku hari-hari. T_T


So, weekend korang camne pulak? Ape korang buat? Share lah dengan kiteee.. ;)


p/s: harini dah bulan 2, banyak task about financial menunggu akuuuu.. haisshoo! Rase nak tanam microchip dalam kepale hotak aku.. aku nak otakkkk, otakkkk.. huh! Ape nih? Dah2, salam sayang!


3 ORANG KRITIK:

Anonymous said...

seksiiinyeeerrr pakai bikini!! hahaha!

fafa said...

seronoknyaa nurull :) and my weekend seem to be happy too. my brother had his new life as a husband. :)

LaDy DeLLaZ said...

best gi pantai! ^^