Nurul Sayang Kamu: How to style Berlina!

How to style Berlina!

Disebabkan ramai yang tanya " Kak Nurul, peplum ni cantik pakai dengan apa?" "Kak Nurul, tak retilah nak mix & match." , " Kak Nurul, peplum kalau pakai dengan tudung bawal oke ke?", " Orang gemuk cantik tak kalau pakai peplum?" dan banyak lagi soalan yang comel-comel ditanya oleh customer. Alhamdulillah. Feedback yang memberangsangkan!

Okay, kat sini ade sedikit tips yang nurul boleh share dengan semua. Pada nurul depends jugak pade individu tersebut nak gayakan peplum dengan gaya yang macamana, tapi tips ni nurul lebihkan kepada muslimah. Sebab nurul nak rezeki yang berkat, so taknaklah suggest benda yang ngarut-ngarut. Heee ;)

Here are the tips:

1. Gayakan peplum dengan LONG SKIRT. Kalau ade long skirt yang flowyyy lagi cantik menarik! Sebab peplum kan dah flowy, ditambah pulak dengan flowy skirt huiii rasa macam nak sebut " I FEEL LIKE A PRINCESS!" time berjalan-jalan tu. hewhew



Berlina Peplum Top by NSK Couture

2. Untuk Office Look, Boleh sarung Formal Blazer+Seluar Slack. Cari warna blazer yang kontra dengan peplum :) Barulah match! Pergi kerja pun dengan penuh semangat dan yang paling best boleh cakap kat bos "Hai Bos, today I FEEL LIKE A BOSS!". Kihkihkih

3. Kalau nak nampak kasual boleh match kan dengan jeans atau pallazo! Jeans boleh bagi impak tinggi & ramping untuk si pemakai. Kalau pallazo lebih manis, nampak ayu je bile melangkah tu. Pahamkan? :) 

Ade tiga tips je kott. Kalau tambah simple aksesori macam long necklace pun dah cukup, pastu matchkan dengan printed scarf macam yang nurul pakai. :) 

Okay! Selamat mencuba! :) Jangan lupe jenguk-jenguk PAGE NSK Couture yeah! :) Salam sayang! Wassalam.


0 ORANG KRITIK: