Nurul Sayang Kamu: Note for you

Note for you



My dearie..happy 3rd month anniversary!!!

ngeeee..thanx for the wishes last night..

entry nie sy create special untuk kamu..baca jangan tak baca..=)

*******
Sory sangat sebab lately nie busy..mungkin kamu rasa saya abaikan kamu..tapi tak pernah sikit pun terdetik kat hati nie untuk lupa kat kamu..apatah lagi nak abaikan kamu..please!! jangan sebut lagi ok?? Kan kita saling memiliki..jadi..ke mana je saya pergi saya pasti bawa kamu sekali..cuma secara zahirnya kita tak nampak itu..setuju??? kalau setuju sent 1 msg kat saya, kamu taip SAYANG..=)

Kalau kamu ada masalah, tak kisahlah sayang masalah ape pun..just let me know..kitakan kawan?? kawan yang gitu-gitu kan?? so, kalau kamu susah hati, saya lagilah fakir hati taw!! hurmm..jangan buat saya salah anggap kat kamu ye??? nanti saya gigil lagi pedih hati..huaaaa!! tak sanggup dah nak rase gigil seteruk itu..kalau setuju taip CINTA dan sent kat saya nanti..ok?

Maaf sebab tak angkat phone..saya buat semua tue bersebab..macam kamu juga kan??? kamu tak angkat phone ade sebab jugak..yah! same thing kan??? setiap yang kita buat ada sebabnya..saya faham itu..dan saya tahu kamu juga faham itu..really sorry for it dear!! kamu dah maafkan saya kan?? kalau sudah maafkan, sent msg kat saya taip KASIH..Boleh???

Saya sangat rindu dekat kamu!!!..even kita selalu text, call, ym..tapi semua tue tak sama bila kita jumpa..saya faham kita tak mudah untuk berjumpa..dan saya faham kenapa kita perlu buat semua nie..saya boleh bersabar sebab saya tahu niat kamu..ye!!! saya hormat keputusan kamu..cuma kadang-kadang menanggung rindu ini sangat perit rasanya!! aduuhhh..huk3x..saya hanya mampu tersenyum bila lihat pasangan lain lalu depan mata..aahh!! jeles sungguh sy lihat..dalam hati terdetik jugak..hehehe..bilelah nak mcmtu agaknyer..ngeee~ Kalau kamu pun rase macam yang saya rasa, sent 1 msg kat saya taip RINDU..!!!

********

My dearie, saya hanya perlukan 4 perkara ini dari kamu :

Sayang.Cinta.Kasih.Rindu


6 ORANG KRITIK:

ayu aziz said...

swiiit nye

N U R U L said...

ngeee..toce toce..!! kamu dengan cik abg pun ape kurangnyer!!! time dinner aritu mak aii...sedondon!!! hehehe..nice lah dress kau!!

anyway..sory yang tak dpt tolong sewakan dress..butik cousin close time aku g..sory sgt!!!

LaDy DeLLaZ said...

Sayang.Cinta.Kasih.Rindu....dr akak.. ;P

N U R U L said...

ecececeehh..thanx kak dell!!! love u!!!

cik dila said...

okey,tetibe mcm nak jumpa syg sy jugak...uwaaaa~berbulan sudah tak ketemu...

N U R U L said...

aloloooo...=D