Nurul Sayang Kamu: When In Rome Superb!

When In Rome Superb!



Superb! 5 star untuk "When In Rome"..!!!

Ayat yang paling saya ingat dalam cerita nie:
"bila kita cintakan seseorang, kita akan letakkan keperluan insan yang kita cintai jauh lebih penting dari keperluan diri kita sendiri.."

Cerita nie lebih kurang camni,,, dengar ye murid-murid..Mengisahkan tentang seorang perempuan (Elisabeth) yang masih tidak menjumpai cinta sejati sehinggalah pada majlis perkahwinan adiknya di Rome, Elisabeth telah mengutip 5 keping syiling di pancutan air cinta (Selalu tengok cite omputih kan ade orang baling duit syiling dalam kolam konon-konon akan jumpa cinta sejati lepas baling syiling dalam kolam tue..kan?? pandai2xlah korang imagine..)..

Disebabkan perbuatannya mengutip duit syiling itulah hidupnya berubah kerana terdapat 5 orang lelaki yang tergila-gilakannya!! waaahhh!! kalaulah kat malaysia ada pancutan air cinta..hek3x!! saya nak kutip syiling banyak banyak..hahahaha..=) shewel shudah shaye nie!!

Atlast dia jumpa dgn pemuda bernama Nick yang sgt sweet lalallaaa..~ romantik betul..weehuuu!! Disebabkan Elisabeth ni tak percayekan cinta yang tak "real" (kutip duit syiling tu dianggap cinta tak real..) so Elisabeth ingatkan Nick pun cinta tak real..padahal..cinta Nick adalah real setelah dia mengetahui yang pemilik syiling yang terakhir adalah ketua paderi yang menikahkan Elisabeth pada hari perkahwinannya dgn Nick dan bukan milik Nick..ok..yang belum tgk g la tgk..!

okla..mahu tidur..nite semua..~

7 ORANG KRITIK:

mizzbutterfly said...

sweet tak cerite nih..?nurul kat m'sia pun ade la...kolam cinta tuh..tapi rase nye org tak baling duet syiling..org bling cincin...mangsa keadaan..adalah kak yung ku..lokasi..kolm kat klcc... mahal kot cincin tuh ayung aku blg..lepas gaduh dgn ex bf die... hehehehe

Unknown said...

sy tgk cite ni 2 hari je lps die kua. bestt! sbb girl tu cute.muahaha.

N U R U L said...

mizbutterfly:huh? yeke ade?? waaaahhhh!! baling cincin??? kekekee...lau aku kutip cincin tue?? hahahahaaa...=) jauh pulak nak g klcc..hehheeee =) ckp kat ayung balinglah cincin kawen dia...hahhaa...=)

amad:owh ya??? jalan cite die sgt besh! kan??? weeee...~ cinta Beth sgt mendalam..=)

LaDy DeLLaZ said...

hahaha..
da update da citer nih.. :P

mst nurul tgh tebayang2 nick tuh kn?

p/s : xmoh try kutip syiling? :D

N U R U L said...

sayu mahu cinta macam nick...ohhh..lalallalaa...~ merepek saya nih!!

takmolah duit syiling,,nak kutip cincin kat kolam klcc..jom kak dell??? hahahhaa..=)

LaDy DeLLaZ said...

hahaha.. xmoh la.. akak tukang amik pic nurul kutip cincin, bleh laa.. :P~

N U R U L said...

okeyh..boleh jaa...ahhahahaa