Nurul Sayang Kamu: Kerana Ku Cinta Kau

Kerana Ku Cinta Kau



~Kerana Ku Cinta Kau~

Jika ada yang bilang ku lupa kau,, jangan kau dengar,,,

Jika ada yang bilang ku tak setia,, jangan kau dengar,,,

Banyak cinta yang datang mendekat ku menolak,,,

Semua itu kerna ku cinta kau,,,



Jika ada yang bilang ku tak baik,, jangan kau dengar,,,

Jika ada yang bilang ku berubah,, jangan kau dengar,,,

Banyak cinta yang datang mendekat ku menolak,,,

Semua itu kerana ku cinta kau,,, kau,,,



c/o saat kau ingat aku ku ingat kau,,,

saat kau rindu aku juga rasa,,,

Ku tahu kau selalu ingin denganku,,,

Ku lakukan yang terbaik yang bisa ku lakukan,,,

Tuhan yang tahu ku cinta kau,,,



Jika kau tak percaya padaku,, sakitnya aku,,,

Jika kau lebih dengar mereka,, sedihnya aku,,,

Banyak cinta yang datang mendekat ku menolak,,,

Semua itu kerna ku cinta kau,, kau,,,



note: lagu nie sangat sweet..saya dedikasikan buat semua!
selamat mendengar yah!..

kalau boleh hayati bait-bait lagu nie lagi besshhh..oklah!! nite semua..~



0 ORANG KRITIK: