Nurul Sayang Kamu: PROMOSI HARI IBU 14 MEI 2017

PROMOSI HARI IBU 14 MEI 2017

ISTIMEWA BUAT IBU TERSAYANG! 

Bersempena dengan HARI IBU yang bakal tiba weekend ni, jom tunjukkan tanda kasih dan cinta kita buat ibu-ibu dan juga isteri kita. Apa kata kita hadiahkan something yang lain sikit. Asyik bagi bunga dengan coklat je kan?

Kalini kita bagi supplement pulak. Bukan gembira je dapat, upgrade terus gembira dapat, bonus sihat + cantik sekali!

PROMOSI ISTIMEWA sempena HARI IBU bermula malam ini sehingga 14 MEI 2017.



SET SUPER MOM












Combination Vitalea Iron + B Complex. Set ni kemungkinan paling popular dikalangan surirumah. Vitalea Iron untuk membantu surirumah yang "SUPER MOM" untuk kekal bertenaga dalam mengendalikan hal-hal rumahtangga.

B Complex dapat bantu MAK MAK ni daripada stress dan bertukar jadi "TARZAN". 




SET WORKAHOLIC MOM

Combination VITALEA IRON + OMEGA GUARD.

Sangat sesuai untuk ibu-ibu yang bekerja kuat setiap hari. Vitalea mampu memberikan tenaga tambahan untuk kekal cergas walaupun sehari suntuk dipenuhi dengan kerja yang terlampau banyak.

Omega Guard pulak membantu melancarkan peredaran darah ke seluruh badan. Selain itu, ia juga dapat membantu mengurangkan lenguh-lenguh badan,sakit sendi, sakit tengkuk, sakit bahu dan sebagainya.

 





SET SEXY MOM






Combination ALFALFA + VITAMIN E COMPLEX

Dengar perkataan SEXY, semua orang pasti suka! Lagi-lagi suami. Hihi. Alfalfa dapat membantu menegangkan payudara, mengurangkan keputihan, menguatkan aset-aset kewanitaan.

Vitamin E COMPLEX pula dapat membantu memberikan kulit yang EXTRA GLOWING dalam masa yang sama dapat merangsang keinginan untuk bersama suami.




  SET MODERN MOM

 MODERN MOM

Ibu-ibu moden sangat sukakan "SIMPLICITY" tapi MEWAH.

NUTRIWHITE CLEANSER ni dapat membantu MODERN MOM tampil cantik berseri dalam gaya yang mewah. Harga setanding kualiti. Tak menyesal beli.






SET RETIRED MOM




 Combination VIVIX + OMEGA GUARD

Sangat sesuai untuk ibu-ibu yang sudah berumur 50-an ke atas. Yang mana selalu rasa sakit sendi, sakit lutut, ada yang menghidap kencing manis ,darah tinggi dan lain-lain.

InsyaAllah dengan asbab VIVIX + OMEGA GUARD ni sedikit sebanyak dapat bantu ibu-ibu kita lebih sihat dan bertenaga, mudah untuk solat berdiri. InsyaAllah.


Memangg WOW sangat! Exclusive consultation + something special menanti anda! 💕


Whatsapp Nurul untuk lebih info. TQ!

NURUL
011-26120912
Pakar LOVE anda





#pengedarshakleecyberjaya #pengedarshakleeputrajaya

0 ORANG KRITIK: